Δε μείνατε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που παραλάβατε; Δε σας κάνει το νούμερο ή δε σας αρέσει το χρώμα; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε.

 

Υπαναχώρηση / Επιστροφή

Σε περίπτωση που δε μείνετε ευχαριστημένοι από τα προϊόντα μας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της Εταιρείας, τότε αυτή δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «Έντυπο Επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Εταιρεία το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος μέσω της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέψετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής, στην οποία περίπτωση η εταιρεία μας θα σας καταθέτει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Αντικατάσταση / Αλλαγή

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνετε εκπρόσωπο του www.chief.gr και αποστέλλεται courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προϊόντος και η εταιρία επιβαρύνεται τα έξοδα, εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από την εταιρία ως ελαττωματικό.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία, συνοδευόμενο από την αντίστοιχη απόδειξη/κάρτα αλλαγής και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του www.chief.gr. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Εάν ο λόγος αλλαγής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία.

Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.

Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας, σε ένα από τα φυσικά καταστήματα της Εταιρείας, προσκομίζοντας οπωσδήποτε την απόδειξη/κάρτα αλλαγής που συνόδευε το προϊόν.

Σημείωση:

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της Εταιρείας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:


Α. ΜΠΙΘΑΡΑΣ Α.Β.Ε.Ε.

Αριστοτέλους 278,

13674, Αχαρνές, Αθήνα

Τηλ.: 210-2836000